Når en kontrakt om rengøringsydelser lige er underskrevet, har leverandøren ofte fuld fokus på at levere det aftalte. Men når dagligdagen melder sig, er det ikke ualmindeligt, at kvalitetsniveauet stille og roligt daler. Læs hvordan vi kan hjælpe med at I altid får det, I betaler for.
Grundig styring og opfølgning på jeres kontrakter
Kontraktstyring er et vigtigt element i vedligeholdelsen af ens serviceydelseskontrakter.
Det er med til at sikre, at den ydelser som skal leveres i henhold til jeres kontrakt, fastholdes hvad angår kvalitetsniveauet igennem hele kontrakperioden.
Derved får I en stabil leverance fra jeres leverandører og samtidig den værdi i betaler for.
Hos Servicemægleren hjælper vi en lang række kunder med at følge op på deres kontrakter og dermed hvorvidt de får det aftalte i deres kontrakt.
Vi kan hjælpe jer med, at vurdere jeres kontrakter samt tage den direkte dialog med leverandørerne og følge op på kontraktens krav til denne.
Vores ydelser indenfor kontraktstyring kan omfatte mange forskellige forhold og i sikres samtidig, at der er styr på de kontraktjuridiske forhold.
Nogle af de opgaver vi kan hjælpe med omfatter bl.a.
- Forhandling og mægling med leverandøren
- Konflikthåndtering, mediation og løsningsorienterede beslutning
- Prisregulering og vederlagsregulering i kontrakten.
- Opfølgning på dokumentationskrav over for jeres leverandør.
- Opsigelse og forlængelse af kontrakter.
- Statusmøder og opfølgning med jeres leverandør.
- Vurdering af kontraktens vilkår.
- Håndhævelse af kontraktens vilkår over for leverandøren.
Ved at bruge os til jeres kontraktstyring, kan I fokusere på det gode samarbejde, imens at vi stiller kravene til leverandøren på jeres vegne.