Del:

Kontraktstyring af jeres aftaler

Grundig styring og opfølgning på jeres kontrakter

Kontraktstyring er et vigtigt element i vedligeholdelsen af ens serviceydelseskontrakter.
Det er med til at sikre, at den ydelser som skal leveres i henhold til jeres kontrakt, fastholdes hvad angår kvalitetsniveauet igennem hele kontrakperioden.
Derved får I en stabil leverance fra jeres leverandører og samtidig den værdi i betaler for.

Hos Servicemægleren hjælper vi en lang række kunder med at følge op på deres kontrakter og dermed hvorvidt de får det aftalte i deres kontrakt.
Vi kan hjælpe jer med, at vurdere jeres kontrakter samt tage den direkte dialog med leverandørerne og følge op på kontraktens krav til denne.
Vores ydelser indenfor kontraktstyring kan omfatte mange forskellige forhold og i sikres samtidig, at der er styr på de kontraktjuridiske forhold.

Nogle af de opgaver vi kan hjælpe med omfatter bl.a.

  • Forhandling og mægling med leverandøren
  • Konflikthåndtering, mediation og løsningsorienterede beslutning
  • Prisregulering og vederlagsregulering i kontrakten.
  • Opfølgning på dokumentationskrav over for jeres leverandør.
  • Opsigelse og forlængelse af kontrakter.
  • Statusmøder og opfølgning med jeres leverandør.
  • Vurdering af kontraktens vilkår.
  • Håndhævelse af kontraktens vilkår over for leverandøren.

 Ved at bruge os til jeres kontraktstyring, kan I fokusere på det gode samarbejde, imens at vi stiller kravene til leverandøren på jeres vegne.

Kontakt os venligst på mail eller vores hovednummer for at aftale nærmere med tidspunkt for kontrol eller eventuelle spørgsmål til fremsendte materiale.
Kontakt os

Læs mere om Servicemægleren

Når en kontrakt om rengøringsydelser lige er underskrevet, har leverandøren ofte fuld fokus på at levere det aftalte. Men når dagligdagen melder sig, er det ikke ualmindeligt, at kvalitetsniveauet stille og roligt daler. Læs hvordan vi kan hjælpe med at I altid får det, I betaler for.

Når vi taler med vores kunder, møder vi dem ofte på mange forskellige niveauer i deres virksomhed eller organisation – lige fra servicepersonalet og eksterne leverandører til mellemledere og direktører. Derfor er klar og nærværende kommunikation en vigtig del af vores job.

Med ServiceTjek kan vi hjælpe jer med at sikre, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.

ServiceSupport
Med ServiceSupport slipper du for at håndtere klager over rengøringen. Du og dine kollegaer kan let og enkelt indberette observerede fejl og mangler, og vi sørger for, at der bliver taget action for udbedringen af fejlene.
ServiceAnalyse
Overvejer I at udlicitere jeres rengøring? Med ServiceAnalyse får I et klart billede af, om det kan betale sig. Vi gennemgår jeres serviceydelser, vurderer kvaliteten og giver jer et solidt beslutningsgrundlag.
ServiceUdbud
Et udbud er en omfattende proces, der kræver tid, erfaring og dyb faglig indsigt i både serviceydelserne og den komplekse lovgivning. Med ServiceUdbud sikrer vi, at I kommer optimalt igennem hele udbudsforløbet.
ServiceTjek
Med ServiceTjek sikrer vi, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.
Bliv klogere
Luk
Play Video Close Video
På 2 min.Videoen

På under 2 minutter fortæller vi dig, hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.

Fik du set vores video?

På under 2 minutter fortæller vi dig hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.