Del:

COVID-19 - Får du den rette rengøring?

Kontrol af rengøring har aldrig været vigtigere

Som følge af statens gradvise genåbning efter påske, er det vigtigt at have fokus på sin rengøring og derfor også myndighedernes retningslinjer til den daglige rengøring, hygiejneforhold samt ekstra rengøring – i form af bl.a. hyppigere rengøring af toiletter, overflader, håndtag mv. 

Vi hos Servicemægleren bistår meget gerne med tilsyn, kontrol og rådgivning i forbindelse med disse tiltag, så det på bedst mulig vis kan sikres, at I overholder retningslinjerne i denne forbindelse. Servicemægleren A/S har 30 års erfaring indenfor kvalitetssikring og kontrol af rengøring. Vi bistår årligt et stort antal skoler og daginstitutioner mv. i flere af landets kommuner (se referenceliste), hvor vi kommer med uvildig rådgivning og foretager rengøringskontroller med henblik på at sikre rengøringsniveauet for vores kunder. 

COVID 19 – kontrol

Vi sikrer jer: 

  • Gennemgående kontrol af jeres rengøringsleverance af erfarne, faglige og uvildige konsulenter som har fokus på COVID-19 situationen.
  • Samlet vurdering af kontrollen med karakterer og smiley-ordning. 
  • Hurtig afrapportering (sendes digitalt straks efter kontrollens udførelse) i form af en overskuelig, men fyldestgørende rapport bestående af dokumentation over rengøringsniveauet baseret på tekst, billeder mv. så jeres rengøring kan rette op på fejl og mangler hurtigt og effektivt.
  • Rådgivning i forbindelse med ekstra rengøring samt fokusområder såsom hygiejne mv. Derudover hjælp til dialog med jeres rengøringsleverandør.
  • Hvis nødvendigt kan vi bistå med opfølgning samt ekstra kontrol af jeres rengøring. 
Kontakt os venligst på mail eller vores hovednummer for at aftale nærmere med tidspunkt for kontrol eller eventuelle spørgsmål til fremsendte materiale.
Kontakt os

Læs mere om Servicemægleren

Når en kontrakt om rengøringsydelser lige er underskrevet, har leverandøren ofte fuld fokus på at levere det aftalte. Men når dagligdagen melder sig, er det ikke ualmindeligt, at kvalitetsniveauet stille og roligt daler. Læs hvordan vi kan hjælpe med at I altid får det, I betaler for.

Med COVID-19 og genåbningen af Danmark efter påske, betyder det at vi mere end nogen sinde før, skal være meget opmærksomme på rengøringen rundt omkring.  Kontrol af rengøring er derfor et punkt på dagsordenen, vi alle skal fokuser på.  

Læs mere omhvordan Servicemægleren kan hjælpe dig, og modtag en kontrol guide

Når vi taler med vores kunder, møder vi dem ofte på mange forskellige niveauer i deres virksomhed eller organisation – lige fra servicepersonalet og eksterne leverandører til mellemledere og direktører. Derfor er klar og nærværende kommunikation en vigtig del af vores job.

ServiceSupport
Med ServiceSupport slipper du for at håndtere klager over rengøringen. Du og dine kollegaer kan let og enkelt indberette observerede fejl og mangler, og vi sørger for, at der bliver taget action for udbedringen af fejlene.
ServiceAnalyse
Overvejer I at udlicitere jeres rengøring? Med ServiceAnalyse får I et klart billede af, om det kan betale sig. Vi gennemgår jeres serviceydelser, vurderer kvaliteten og giver jer et solidt beslutningsgrundlag.
ServiceUdbud
Et udbud er en omfattende proces, der kræver tid, erfaring og dyb faglig indsigt i både serviceydelserne og den komplekse lovgivning. Med ServiceUdbud sikrer vi, at I kommer optimalt igennem hele udbudsforløbet.
ServiceTjek
Med ServiceTjek sikrer vi, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.
Bliv klogere
Luk
Play Video Close Video
På 2 min.Videoen

På under 2 minutter fortæller vi dig, hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.

Fik du set vores video?

På under 2 minutter fortæller vi dig hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.