Når vi taler med vores kunder, møder vi dem ofte på mange forskellige niveauer i deres virksomhed eller organisation – lige fra servicepersonalet og eksterne leverandører til mellemledere og direktører. Derfor er klar og nærværende kommunikation en vigtig del af vores job.

Rigsarkivet er en statslig institution med styrelses lignende opgaver under Kulturministeriet og har til formål at indsamle og opbevare historiske kilder og at stille dem til rådighed for offentligheden. Rigsarkivet er tilgængeligt for alle. Alle samlinger dokumenterer i ord og billeder fælles historie, det danske demokratis og retsvæsens udvikling, store begivenheder og personligheder der har haft historisk betydning, konger og dronninger og helt almindelige danskeres liv gennem tiderne.
Tilbage i 2018 blev det offentliggjort, at Rigsarkivet flytter fra lokalerne på Christiansborg og over i nye større lokaler der rummer mere end 9000 kvadratmeter, til at opbevare de mange gamle dokumenter. Rigsarkivet har derfor haft brug for at indgå en serviceaftale der dækker over de gamle lokaler gennem flytningsperioden.
Servicemægleren har haft fornøjelsen af at bistå Rigsarkivet med at miniudbud af dets rengøringsydelser for lokalerne på Christiansborg. Servicemægleren havde fra start en procesplan klar, hvilket gav et lettere forløb for Rigsarkivet. Formålet var ligeledes at beskrive opgaven så specifikt som muligt og udforme det bedst mulige udbudsmateriale, så Rigsarkivet kunne indgå en tilfredsstillende serviceaftale. Samarbejdet sikrede derfor at Rigsarkivet kom optimalt igennem hele udbudsforløbet.