Del:

Rigsarkivet

Rigsarkivet er en statslig institution med styrelses lignende opgaver under Kulturministeriet  og har til formål at indsamle og opbevare historiske kilder og at stille dem til rådighed for offentligheden. Rigsarkivet er tilgængeligt for alle. Alle samlinger dokumenterer i ord og billeder fælles historie, det danske demokratis og retsvæsens udvikling, store begivenheder og personligheder der har haft historisk betydning, konger og dronninger og helt almindelige danskeres liv gennem tiderne.

Tilbage i 2018 blev det offentliggjort, at Rigsarkivet flytter fra lokalerne på Christiansborg og over i nye større lokaler der rummer mere end 9000 kvadratmeter, til at opbevare de mange gamle dokumenter. Rigsarkivet har derfor haft brug for at indgå en serviceaftale der dækker over de gamle lokaler gennem flytningsperioden.    

 

Servicemægleren har haft fornøjelsen af at bistå Rigsarkivet med at miniudbud af dets rengøringsydelser for lokalerne på Christiansborg. Servicemægleren havde fra start en procesplan klar, hvilket gav et lettere forløb for Rigsarkivet. Formålet var ligeledes at beskrive opgaven så specifikt som muligt og udforme det bedst mulige udbudsmateriale, så Rigsarkivet kunne indgå en tilfredsstillende serviceaftale. Samarbejdet sikrede derfor at Rigsarkivet kom optimalt igennem hele udbudsforløbet.

 

Læs mere om Servicemægleren

Når vi taler med vores kunder, møder vi dem ofte på mange forskellige niveauer i deres virksomhed eller organisation – lige fra servicepersonalet og eksterne leverandører til mellemledere og direktører. Derfor er klar og nærværende kommunikation en vigtig del af vores job.

Når en kontrakt om rengøringsydelser lige er underskrevet, har leverandøren ofte fuld fokus på at levere det aftalte. Men når dagligdagen melder sig, er det ikke ualmindeligt, at kvalitetsniveauet stille og roligt daler. Læs hvordan vi kan hjælpe med at I altid får det, I betaler for.

Med ServiceTjek kan vi hjælpe jer med at sikre, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.

ServiceSupport
Med ServiceSupport slipper du for at håndtere klager over rengøringen. Du og dine kollegaer kan let og enkelt indberette observerede fejl og mangler, og vi sørger for, at der bliver taget action for udbedringen af fejlene.
ServiceAnalyse
Overvejer I at udlicitere jeres rengøring? Med ServiceAnalyse får I et klart billede af, om det kan betale sig. Vi gennemgår jeres serviceydelser, vurderer kvaliteten og giver jer et solidt beslutningsgrundlag.
ServiceUdbud
Et udbud er en omfattende proces, der kræver tid, erfaring og dyb faglig indsigt i både serviceydelserne og den komplekse lovgivning. Med ServiceUdbud sikrer vi, at I kommer optimalt igennem hele udbudsforløbet.
ServiceTjek
Med ServiceTjek sikrer vi, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.
Bliv klogere
Luk
Play Video Close Video
På 2 min.Videoen

På under 2 minutter fortæller vi dig, hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.

Fik du set vores video?

På under 2 minutter fortæller vi dig hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.