Del:

Tilbudsindhentning

Private virksomheder der har eksterne leverandører til at klare deres facilitetsydelser såsom rengøring, vinduespudsning, kantinedrift osv. har mulighed for at finde deres leverandører gennem en konkurrenceudsættelse af den specifikke ydelse. Dog har de fleste private virksomheder ikke den fornødne faglige viden og kendskab til branchen, der sikrer dem den tætteste konkurrence blandt de bedste leverandører på markedet.
 
 
Det er vores erfaring, at faglig viden på området og kendskab til branchen er vigtige elementer når der skal indhentes tilbud fra forskellige leverandører til en ny opgave. Den faglige indsigt sikrer at kvaliteten af tilbuddene bliver vurderet på baggrund af hvad der er realistisk og mest effektivt, og branchekendskaben sikrer, at der bliver indhentet tilbud fra de leverandører på markedet der af erfaring vides bedst at kunne klare opgaven. Derudover, sikres der tættere konkurrence, og dermed ofte større besparelse, når flere dygtige leverandører bliver fagligt vurderet og konkurrerer mod hinanden. Når Servicemægleren assisterer private virksomheder med en tilbudsindhentning, er der ofte bedre kvalitet at hente og penge at spare, netop på baggrund af vores faglige viden og branchekendskab.
 
 
Servicemægleren har assisteret flere forskellige virksomheder som Alfa Laval, Danske Fragtmænd, Bavarian Noric og Færch Plast med en tilbudsindhentning fra diverse leverandører til opgaver på deres facilitetsydelser, hvor vi har sikret, at virksomhederne har opnået de bedste løsninger med de rette leverandører på de respektive aftaler. Så hvis I har brug for en ny leverandør af jeres facilitetsydelser, står vi til rådighed for, at sikre jer den mest optimale tilbudsindhentning fra forskellige  leverandører. 

Læs mere om Servicemægleren

Med ServiceTjek kan vi hjælpe jer med at sikre, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.

Når en kontrakt om rengøringsydelser lige er underskrevet, har leverandøren ofte fuld fokus på at levere det aftalte. Men når dagligdagen melder sig, er det ikke ualmindeligt, at kvalitetsniveauet stille og roligt daler. Læs hvordan vi kan hjælpe med at I altid får det, I betaler for.

Når vi taler med vores kunder, møder vi dem ofte på mange forskellige niveauer i deres virksomhed eller organisation – lige fra servicepersonalet og eksterne leverandører til mellemledere og direktører. Derfor er klar og nærværende kommunikation en vigtig del af vores job.

ServiceSupport
Med ServiceSupport slipper du for at håndtere klager over rengøringen. Du og dine kollegaer kan let og enkelt indberette observerede fejl og mangler, og vi sørger for, at der bliver taget action for udbedringen af fejlene.
ServiceAnalyse
Overvejer I at udlicitere jeres rengøring? Med ServiceAnalyse får I et klart billede af, om det kan betale sig. Vi gennemgår jeres serviceydelser, vurderer kvaliteten og giver jer et solidt beslutningsgrundlag.
ServiceUdbud
Et udbud er en omfattende proces, der kræver tid, erfaring og dyb faglig indsigt i både serviceydelserne og den komplekse lovgivning. Med ServiceUdbud sikrer vi, at I kommer optimalt igennem hele udbudsforløbet.
ServiceTjek
Med ServiceTjek sikrer vi, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.
Bliv klogere
Luk
Play Video Close Video
På 2 min.Videoen

På under 2 minutter fortæller vi dig, hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.

Fik du set vores video?

På under 2 minutter fortæller vi dig hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.