Når en kontrakt om rengøringsydelser lige er underskrevet, har leverandøren ofte fuld fokus på at levere det aftalte. Men når dagligdagen melder sig, er det ikke ualmindeligt, at kvalitetsniveauet stille og roligt daler. Læs hvordan vi kan hjælpe med at I altid får det, I betaler for.
Servicemægleren har mere end 25 års erfaring indenfor rådgivning i udbud og tilbudsindhentninger af ydelser forbundet med erhvervsservices som kantinedrift, vinduespudsning og rengøring, hvilket har resulteret i et utal af yderst tilfredse kunder.
En af de største årsager til at vores arbejde skaber gode resultater og tilfredse kunder, er at vi vægter klar kommunikation og personlig service meget højt. Foruden den klare kommunikation er mange af vores kunder glade for, at få hjælp at udarbejde kontrakter og kravspecifikationer der er tilpasset præcis til den enkeltes behov, hvor der er brug for fagspecifik viden for at sikre det bedst mulige resultat. Vores viden på et område, som mange andre ikke nødvendigvis interesserer sig for, er dét vi trækker på for at sikre vores kunder det bedste resultat af deres ydelser.
På siden her kan du læse tre cases, der omhandler forskellige virksomheder, som vi har hjulpet med at opnå bedre løsninger eller højere kvalitet af deres serviceydelser. Gennem rådgivning i forbindelse med et udbud, sikrede vores specialistviden på området en nemmere proces for Skanderborg Kommune og med servicetjek sørgede vi for, at kvaliteten af rengøringen hos Metropol og EUC Nord var i top.
Du kan også læse kundeudtalelser fra flere af vores kunder, både private virksomheder og offentlige institutioner, som vi har skabt stor værdi for.
Samtlige af vores kunder er ligeledes af finde under fanen referencer, hvor vi har specificeret hvilken ydelse vi har hjulpet den enkelte kunde med.