Del:

Det siger kunderne

Servicemægleren har mere end 25 års erfaring indenfor rådgivning i udbud og tilbudsindhentninger af ydelser forbundet med erhvervsservices som kantinedrift, vinduespudsning og rengøring, hvilket har resulteret i et utal af yderst tilfredse kunder.

En af de største årsager til at vores arbejde skaber gode resultater og tilfredse kunder, er at vi vægter klar kommunikation og personlig service meget højt. Foruden den klare kommunikation er mange af vores kunder glade for, at få hjælp at udarbejde kontrakter og kravspecifikationer der er tilpasset præcis til den enkeltes behov, hvor der er brug for fagspecifik viden for at sikre det bedst mulige resultat. Vores viden på et område, som mange andre ikke nødvendigvis interesserer sig for, er dét vi trækker på for at sikre vores kunder det bedste resultat af deres ydelser.

På siden her kan du læse tre cases, der omhandler forskellige virksomheder, som vi har hjulpet med at opnå bedre løsninger eller højere kvalitet af deres serviceydelser. Gennem rådgivning i forbindelse med et udbud, sikrede vores specialistviden på området en nemmere proces for Skanderborg Kommune og med servicetjek sørgede vi for, at kvaliteten af rengøringen hos Metropol og EUC Nord var i top.

Du kan også læse kundeudtalelser fra flere af vores kunder, både private virksomheder og offentlige institutioner, som vi har skabt stor værdi for.

Samtlige af vores kunder er ligeledes af finde under fanen referencer, hvor vi har specificeret hvilken ydelse vi har hjulpet den enkelte kunde med.

Læs mere om Servicemægleren

Med ServiceTjek kan vi hjælpe jer med at sikre, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.

Når en kontrakt om rengøringsydelser lige er underskrevet, har leverandøren ofte fuld fokus på at levere det aftalte. Men når dagligdagen melder sig, er det ikke ualmindeligt, at kvalitetsniveauet stille og roligt daler. Læs hvordan vi kan hjælpe med at I altid får det, I betaler for.

Når vi taler med vores kunder, møder vi dem ofte på mange forskellige niveauer i deres virksomhed eller organisation – lige fra servicepersonalet og eksterne leverandører til mellemledere og direktører. Derfor er klar og nærværende kommunikation en vigtig del af vores job.

ServiceSupport
Med ServiceSupport slipper du for at håndtere klager over rengøringen. Du og dine kollegaer kan let og enkelt indberette observerede fejl og mangler, og vi sørger for, at der bliver taget action for udbedringen af fejlene.
ServiceAnalyse
Overvejer I at udlicitere jeres rengøring? Med ServiceAnalyse får I et klart billede af, om det kan betale sig. Vi gennemgår jeres serviceydelser, vurderer kvaliteten og giver jer et solidt beslutningsgrundlag.
ServiceUdbud
Et udbud er en omfattende proces, der kræver tid, erfaring og dyb faglig indsigt i både serviceydelserne og den komplekse lovgivning. Med ServiceUdbud sikrer vi, at I kommer optimalt igennem hele udbudsforløbet.
ServiceTjek
Med ServiceTjek sikrer vi, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.
Bliv klogere
Luk
Play Video Close Video
På 2 min.Videoen

På under 2 minutter fortæller vi dig, hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.

Fik du set vores video?

På under 2 minutter fortæller vi dig hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.