Kundeudtalelser
Danmarks Medie- og Journalisthøjskole
“For DMJX har samarbejdet med Servicemægleren stor værdi. Rengøringskvaliteten bliver højnet og fejl/ting der kan gøres bedre bliver påpeget fra Servicemæglerens side på en venlig og konstruktiv måde. Dette gælder også overfor rengøringspersonale og serviceledere.
Servicemægleren har bistået ved indgåelse/udfærdigelse af kontrakter med rengøringsselskab og følger op på at aftaler bliver overholdt. Personligt bliver jeg, og vores afdeling, altid mødt af en kvalificeret medarbejder der udfærdiger en grundig servicerapport og følger op på at evt. udfordringer bliver løst.
Senest bistår Henriette Pedersen i møde for ændring i rengøringsprocedure med rengøringsselskab. Jeg havde ikke lang reaktionstid men et opkald til Henriette, en hurtig beslutning, aftalen var i stand. Tak til Henriette.
Jeg vil absolut anbefale Servicemægleren til andre institutioner. For at højne rengøringsniveauet og spare driftsafdelingen for tid og udfordringer med rengøring.”
Mich Ørsted
Team-koordinator Bygning & Facility
Aalborg Lufthavn
“I forbindelse med det nyligt afsluttede udbud på rengøringskontrakten hos Aalborg Lufthavn, vil vi hermed gerne give vores feedback om processen.
Vi har oplevet en yderst tilfredsstillende proces, med en meget professionel og struktureret tilgang til materialet og udbuddet, i det hele taget.
Det har været vigtigt for Aalborg Lufthavn at alle aspekter blev behandlet i fuld overensstemmelse med de relevante udbudsregler, og igennem hele processen har vi haft fuld tillid til Servicemægleren og ikke mindst til Asger Gram-Hansen og Emil Meldgaard, som har arbejdet med udbuddet.
Vi ser frem til et forsat godt samarbejde omkring opfølgning på vores nye rengøringskontrakt, og evt. ved andre lignende opgaver i fremtiden.”
Kim Bermann
Vice- og Driftsdirektør
Niels Brock
”Hos Niels Brock har vi i mange år anvendt Servicemægleren til at planlægge og administrere udbud for både kantine- og rengøringstjenester. Servicemægleren tager dig i hånden og styrer hele processen, lige fra kravspecifikation til opstart. Alt udføres professionelt og i tæt dialog, hvilket giver dig som kunde en solid platform til at træffe velinformerede beslutninger. Servicemægleren er også gode til at komme med værdifulde input og forslag til forbedringer. Som kunde kan vi kun varmt anbefale Servicemægleren”
Claus Villumsen
Direktionssekretær
UCL Erhvervsakademi
& Professionshøjskole
“I forbindelse med at UCL skulle have lavet et udbud på håndværkerydelser (El, VVS, Maler, Tømrer) kontaktede vi Servicemæglerne for at få hjælp til udbuddet og processen i det hele taget. Vi kendte i forvejen Servicemæglerne, idet de har hjulpet UCL med vores udbud på kantineydelser, og de fungerer også som et uvildigt kontrolorgan ift. check af vores rengøringsydelser på UCL, hvilket vi har været meget tilfredse med. Servicemæglerne råder over en stor kompetence inden for juridisk udbudslovgivning, og vi gik sammen i gang med processen. Det var vigtigt for UCL, at vi arbejdede sammen med et firma der drev processen, indkaldte til møder, lavede kontraktoplæg, deltog i møderne med leverandørerne, og som var med til at sætte det sidste punktum for hele opgaven. Dette blev udført til vores fulde tilfredshed, og jeg stiller mig gerne til rådighed for yderligere oplysninger. Servicemæglerne har min fulde anbefaling ift. denne proces.”
Lars Nielsen
Leder af Facility Service
Danmarks Medie- og Journalisthøjskole
“Danmarks Medie- og Journalisthøjskole benyttede Servicemægleren A/S i forbindelse med udbud af kantinedrift og rengøring i vores nye domicil.”
“Servicemægleren leverede en meget kompetent rådgivning og et professionelt udbudsmateriale i forbindelse med skolens udbud af kantinedrift og rengøring. Servicemægleren A/S styrede os godt igennem udbuds-og udvælgelsesprocessen samt den efterfølgende dialog med vinderne. Ligeledes oplevede vi et firma, som har et særdeles godt kendskab og indblik i kantine- og rengøringsbranchen.”
Henrik Wilhelm Jørgensen
Projektleder
Mariafjord Gymnasium
“I løbet af foråret og sommeren 2023 afviklede vi et udbud af skolens rengøringsopgave. I den forbindelse kontaktede vi Servicemægleren, som vi kendte fra tidligere, for at få hjælp og rådgivning til udarbejdelse af udbudsmateriale og til planlægning og styring af udbudsprocessen. Det har på alle måder været en positiv oplevelse. Udarbejdelsen af udbudsmaterialet var velforberedt, grundig og effektiv. Udbudsprocessen var velstruktureret og blev afviklet som planlagt med overholdelse af alle aftalte deadlines. Under hele forløbet har vi oplevet en særdeles kompetent rådgivning og særdeles høj grad af hjælpsomhed og fleksibilitet. Det har betydet, at vi har fået en rengøringsaftale, som vi er meget tilfredse med og som afspejler vores krav og behov for rengøring.”
Søren Urup
Rektor
Vallensbæk Kommune
“I forbindelse med gennemførelse af EU udbud på rengøring og vinduespolering for hele kommunen, benyttede vi Servicemægleren til gennemførelse af udbuddet. Det var tydeligt i arbejdet med udbuddet, at Servicemægleren har stor erfaring på området – en erfaring vi nød godt af både i forbindelse med udarbejdelse af lokaleoversigter samt kravspecifikationer, selve gennemførelsen af udbuddet samt implementeringen. Vi har været meget tilfredse med samarbejdet.
Vi benytter ligeledes Servicemægleren til udførelse af kvalitetskontrol af rengøringsarbejdet, hvilket er en stor lettelse i det daglige arbejde. Styring af udførelsen af arbejdet er meget tidskrævende og området kræver ofte justeringer især i forhold til kvaliteten i det udførte arbejde. Servicemægleren har et stort kendskab til kommunen samt leverandørerne, og sikrer, at vi får det, vi har betalt for. Vi er meget tilfredse med det arbejde Servicemægleren leverer til os.”
Sussi Herløv Jensen
Indkøbsansvarlig
Sønderborg Varme
“Da Sønderborg Varme besluttede at udbyde alle Facility Management opgaver, omfattende rengøring, vedligehold af udenomsarealer, vinterbekæmpelse, planter og vaskeriordninger på alle vores adresser, indgik vi et samarbejde med Servicemægleren.
Servicemægleren har håndteret hele processen meget professionelt, med glade, positive og fleksible medarbejdere. Deres materiale har været gennemskueligt, og møderne har været konstruktive. Servicemægleren har styret tidsplanen og vi er løbende blevet orienteret. Vi har været trygge i processen fra dag 1 og giver vores bedste anbefalinger.”
Margit Kohls Poltan
Økonomichef
SIMAC - Svendborg International Maritime Academy
“I SIMAC har vi gjort brug af Servicemæglerens rådgivning ved udbud af cafédrift og rengøringsopgaver ifm. flytning til et nyt domicil. Vi takker Servicemægleren for godt samarbejde. Vi har oplevet stor professionalisme, service og tjenstvillighed, ikke mindst fra partner Asger Gram-Hansen, og vil vil ikke tøve med at kontakte Servicemægleren en anden gang.”
Elsa Lund Larsen
Ressourcedirektør
TV 2 DANMARK
“I forbindelse med, at TV 2 DANMARK skulle i udbud på rengørings- og vaskeriydelserne har vi brugt Servicemægleren til at køre hele processen for os. Det har været en ekstrem positiv oplevelse, da Servicemægleren er utrolig professionelle og kompetente til det de gør. Jeg har igennem hele processen været orienteret løbende og inddraget i det omfang, jeg selv havde behov for. I beslutningsfasen har Servicemægleren med deres tabeller og pointsystemer gjort valg af endelig leverandør nemt, da alle facts var gennemskuelige og nemme og arbejde med. Når man går i udbud, er det trods alt mennesker det handler om og Servicemægleren har givet mig mulighed for at give alle en fair behandling.”
Karina Vinzent
Servicechef
SOSU Nykøbing Falster
“SOSU Nykøbing Falster har i samarbejdet med Servicemægleren om en effektivisering af skolens rengøring. Ved at forstå og inkorporere ønsket om at tilgodese de faglige, organisationelle og menneskelige aspekter i processen har Servicemægleren været en både professionel og behagelig sparringspartner. Deres personale har fremtrådt kompetent og med en stor faglig viden, hvilket har været en stor hjælp og støtte i processen. Vi giver således vores bedste anbefalinger til Servicemægleren.“
Kathrine Grevelund Hejlskov
IT- og Proceskonsulent
TIETGEN
“I forbindelse med udbud af rengøring og vinduespolering for alle skolens 46.500 m2, har vi oplevet Servicemægleren som en professionel og behagelig samarbejdspartner. Vi har i skolens ledelse fået den støtte og vejledning til processen vi havde brug for.”
Peter Enevold
Direktør
Aarhus Kommune
“I forbindelse med en større flytning har vi haft et godt og konstruktivt samarbejde med Servicemæglerne. Vi havde behov for at klarlægge kravene til rengøringen i de nye bygninger. Servicemæglerne har været meget fleksible i opgaveløsningen, som krævede stor indsigt i bygningsmæssige forhold og et indgående kendskab til beregningsteknik specifikt på rengøringsområdet. Ydermere var der et krav om, at opgaven blev løst indenfor en relativ kort tidsfrist. Vi har været yderst tilfreds med den service der er leveret, og vil helt sikkert også anvende Servicemæglerne fremadrettet.”
Birgitte Røjkjær Christensen
Center for Specialpædagogiske Børnetilbud
Rygaards Skole - International and Danish Departments
“Alle har en mening om rengøring – ikke mindst på en skole. Vi valgte Servicemægleren som rådgiver for vores udbud af rengøringsopgaven, og det har vi ikke fortrudt. Servicemægleren har med sin erfaring og professionalisme en væsentlig del af ansvaret for den succesfulde gennemførelse af udbuddet. Og så styrker det tilliden til rådgivningen, at Servicemægleren efterfølgende selv skal holde øje med kvaliteten af rengøringen, så vi ikke står alene tilbage med eventuelle problemer.”
Peter H. K. Knub
Økonomichef / CFO
Læs mere om vores ydelser
På knappen herunder kan du læse mere om de ydelser vi tilbyder inden for rådgivning.