Grå og grønne områder

Del:

Få pænere grå og grønne områder gennem et udbud

Mangler du viden om, hvad gartner- og haveservice på din matrikel egentlig bør koste? Og er du i tvivl om, hvor mange gange de grå områder skal fejes for at se præsentable ud? Den rette gartnerservice og service på grå områder kan være svær at prissætte, hvis man ikke har den faglige ekspertise og samtidig den udbudsretslige viden. 

Omlægning, frekvens og udtryk

Giver det eksempelvis mening at omlægge jeres prydsplæner til brugsplæner for at få en ekstra besparelse? Og ved du hvilken frekvens af klipning, man bør have på sine plæner, for at de ser respektable ud? Det kan også være en mulighed, at man får et anderledes og mere naturligt udtryk på sin plæne. 

Men husk på at hele opgaven bør defineres præcist og konkret i en kontrakt, der tager udgangspunkt i jeres behov.

Med det rette udbud kan du få en service, der er mere målrettet dine behov og samtidig til en bedre pris, end den du har i dag. Det kan du få med os som rådgiver og sparringpartner på opgaven. 

 

Vi kan hjælpe dig med:

  • At udarbejde en gennemarbejdet kontrakt, hvor alle behov er blevet identificeret og nedskrevet.
  • At overveje muligheder for hvilke processer, der kan automatiseres for at få en ekstra besparelse eksempelvis i forhold til græsslåning. 
  • Estimering af hvad I har behov for i forhold til udvendigt vedligehold og vurdering af hvilken plænetype, der passer bedst til jeres behov.

 

Læs mere om Servicemægleren

Når vi taler med vores kunder, møder vi dem ofte på mange forskellige niveauer i deres virksomhed eller organisation – lige fra servicepersonalet og eksterne leverandører til mellemledere og direktører. Derfor er klar og nærværende kommunikation en vigtig del af vores job.

Med ServiceTjek kan vi hjælpe jer med at sikre, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.

Når en kontrakt om rengøringsydelser lige er underskrevet, har leverandøren ofte fuld fokus på at levere det aftalte. Men når dagligdagen melder sig, er det ikke ualmindeligt, at kvalitetsniveauet stille og roligt daler. Læs hvordan vi kan hjælpe med at I altid får det, I betaler for.

ServiceSupport
Med ServiceSupport slipper du for at håndtere klager over rengøringen. Du og dine kollegaer kan let og enkelt indberette observerede fejl og mangler, og vi sørger for, at der bliver taget action for udbedringen af fejlene.
ServiceAnalyse
Overvejer I at udlicitere jeres rengøring? Med ServiceAnalyse får I et klart billede af, om det kan betale sig. Vi gennemgår jeres serviceydelser, vurderer kvaliteten og giver jer et solidt beslutningsgrundlag.
ServiceUdbud
Et udbud er en omfattende proces, der kræver tid, erfaring og dyb faglig indsigt i både serviceydelserne og den komplekse lovgivning. Med ServiceUdbud sikrer vi, at I kommer optimalt igennem hele udbudsforløbet.
ServiceTjek
Med ServiceTjek sikrer vi, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.
Bliv klogere
Luk
Play Video Close Video
På 2 min.Videoen

På under 2 minutter fortæller vi dig, hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.

Fik du set vores video?

På under 2 minutter fortæller vi dig hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.