Kantineservice

Del:

Knæk koden til at få en bedre kantineløsning

Rigtig mange offentlige institutioner og private virksomheder har svært ved at knække koden til at få den rigtige kantineløsning. Ofte er betalingen for høj i forhold til den kvalitet, som bliver leveret.

En tilbudsindhentning kan være en god ide, hvad enten man som offentlige institution skal i udbud, eller som privat virksomhed gerne vil forøge kvaliteten af kantinedriften og få en bedre pris på sin kantineløsning. Men hvordan sikrer man sig, at man får defineret de rette ting i kontrakten, så man får den bedst mulige kantineløsning både i forhold til kvalitet og pris?

Få styr på udbuddet

Tænk over et øjeblik hvad det kunne betyde for dig at få udarbejdet kontrakten på en måde, så der er penge at spare, en forøget kvalitet og styr på udbuddet.

Vi har i servicemægleren specialiseret os i at lave gennemarbejdede kantineudbud. Med os som rådgiver vil du få en sparringspartner, der kritisk vil gennemgå din nuværende løsning med henblik på at imødekomme dine behov for at få den bedste kantineløsning

Vi ved, at vores kunders behov er forskellige, og vi laver selvfølgelig løsninger, der er skræddersyet til netop dine behov. 

Meget mere end bare flere penge

Vi kan udarbejde et materiale, der tilgodeser besparelser og kvalitet, men vi kan også udarbejde en kontrakt, som belønner nytænkning indenfor bæredygtigmadlavning i form af incitamentsstrukturer, der sikrer mindre madspil og dermed et mindre CO2-aftryk.

Vores mange års erfaring på området sikrer dig et gennemarbejdet materiale og en udbudsproces uden overraskelser.

Som din rådgiver kan vi stå for hele håndteringen af udbudsprocessen hvilket indebærer:

  • Vi sikrer, at alle regler og lovgivningen på området bliver overholdt.
  • Vi laver et overskueligt materiale, der er nemt at kontraktstyre.
  • Vi står for indhentning af tilbud fra potentielle leverandører.
  • Vi evaluerer tilbuddene og udvælger sammen med dig det, der bedst passer til jeres behov.

 

Læs mere om Servicemægleren

Når vi taler med vores kunder, møder vi dem ofte på mange forskellige niveauer i deres virksomhed eller organisation – lige fra servicepersonalet og eksterne leverandører til mellemledere og direktører. Derfor er klar og nærværende kommunikation en vigtig del af vores job.

Når en kontrakt om rengøringsydelser lige er underskrevet, har leverandøren ofte fuld fokus på at levere det aftalte. Men når dagligdagen melder sig, er det ikke ualmindeligt, at kvalitetsniveauet stille og roligt daler. Læs hvordan vi kan hjælpe med at I altid får det, I betaler for.

Med ServiceTjek kan vi hjælpe jer med at sikre, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.

ServiceSupport
Med ServiceSupport slipper du for at håndtere klager over rengøringen. Du og dine kollegaer kan let og enkelt indberette observerede fejl og mangler, og vi sørger for, at der bliver taget action for udbedringen af fejlene.
ServiceAnalyse
Overvejer I at udlicitere jeres rengøring? Med ServiceAnalyse får I et klart billede af, om det kan betale sig. Vi gennemgår jeres serviceydelser, vurderer kvaliteten og giver jer et solidt beslutningsgrundlag.
ServiceUdbud
Et udbud er en omfattende proces, der kræver tid, erfaring og dyb faglig indsigt i både serviceydelserne og den komplekse lovgivning. Med ServiceUdbud sikrer vi, at I kommer optimalt igennem hele udbudsforløbet.
ServiceTjek
Med ServiceTjek sikrer vi, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.
Bliv klogere
Luk
Play Video Close Video
På 2 min.Videoen

På under 2 minutter fortæller vi dig, hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.

Fik du set vores video?

På under 2 minutter fortæller vi dig hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.