Rengøring

Del:

Få en bedre pris på din rengøring

Er kvaliteten af rengøringen ikke tilfredsstillende? Får du ikke den rengøring, du betaler for? 

Så skyldes det ofte, at kravene til rengøringsopgaven ikke er defineret tydeligt nok, eller at du vil kunne få bedre priser ved at få konkurrenceudsat din rengøring.

Disse to elementer vil gøre, at du kan få bedre priser samtidig med, at kvaliteten forbliver den samme eller forøges.

Men udbudsjunglen med regler og lovgivning kan være svær at finde rundt i. Hvordan kan du sikre dig, at du får de rette ting skrevet ind i kontrakten, så du får en højere kvalitet og en bedre pris?

Forestil dig hvad det kunne betyde for dig i en travl hverdag at blive ført gennem udbudsprocessen af en kompetent rådgiver på opgaven.

Med os som rådgiver på opgaven kan du få defineret alle de vigtige elementer i kontrakten og samtidig få sikret at alle regler og lovgivning på området er overholdt. Både som privat virksomhed og offentlig institution vil du kunne få en bedre kvalitet og en bedre pris på din rengøringsløsning.

Som din rådgiver vil vi udarbejde et overskueligt materiale, der i sidste ende sparer dig tid, og som frigiver resurser til kerneopgaverne. 

Men det er mere end det.

For vi står også for at kvalitetssikre rengøringen gennem løbende kontroller og inspektion. På den måde sikrer vi dig, at du får, hvad du betaler for. 

 

 

Vi kan hjælpe dig med: 

  • Gennemførsel af hele udbudsprocessen fra A til Z.
  • Overholdelse af alle regler i forbindelse med udbud af rengøringen.
  • At identificere hvordan I opnår den optimale rengøring med udgangspunkt i jeres behov og definere omfang og frekvens af ydelserne.
  • At sikre kvaliteten af rengøringen i kontraktperioden gennem kontroller og inspektion. 

Læs mere om Servicemægleren

Med ServiceTjek kan vi hjælpe jer med at sikre, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.

Når vi taler med vores kunder, møder vi dem ofte på mange forskellige niveauer i deres virksomhed eller organisation – lige fra servicepersonalet og eksterne leverandører til mellemledere og direktører. Derfor er klar og nærværende kommunikation en vigtig del af vores job.

Når en kontrakt om rengøringsydelser lige er underskrevet, har leverandøren ofte fuld fokus på at levere det aftalte. Men når dagligdagen melder sig, er det ikke ualmindeligt, at kvalitetsniveauet stille og roligt daler. Læs hvordan vi kan hjælpe med at I altid får det, I betaler for.

ServiceSupport
Med ServiceSupport slipper du for at håndtere klager over rengøringen. Du og dine kollegaer kan let og enkelt indberette observerede fejl og mangler, og vi sørger for, at der bliver taget action for udbedringen af fejlene.
ServiceAnalyse
Overvejer I at udlicitere jeres rengøring? Med ServiceAnalyse får I et klart billede af, om det kan betale sig. Vi gennemgår jeres serviceydelser, vurderer kvaliteten og giver jer et solidt beslutningsgrundlag.
ServiceUdbud
Et udbud er en omfattende proces, der kræver tid, erfaring og dyb faglig indsigt i både serviceydelserne og den komplekse lovgivning. Med ServiceUdbud sikrer vi, at I kommer optimalt igennem hele udbudsforløbet.
ServiceTjek
Med ServiceTjek sikrer vi, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.
Bliv klogere
Luk
Play Video Close Video
På 2 min.Videoen

På under 2 minutter fortæller vi dig, hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.

Fik du set vores video?

På under 2 minutter fortæller vi dig hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.