ServiceAnalyse

Del:

Træf beslutninger på et solidt grundlag med en ServiceAnalyse

Overvejer I at udlicitere jeres rengøring?

Måske oplever I, at jeres nuværende service ikke lever op til forventningerne. Eller måske vil I bare gerne vide, om det økonomisk bedre kan svare sig at outsource jeres rengøringsydelser.

Uanset jeres situation giver en ServiceAnalyse et klart billede af, hvad der den bedste løsning for jer. Vi gennemgår jeres serviceydelser, vurderer kvaliteten og giver jer et solidt beslutningsgrundlag.

Dermed får I forudsætningerne for at vælge, om I vil beholde serviceordningen i eget regi eller udlicitere den til en ekstern leverandør.

Vi tilbyder også ServiceAnalyse ved nybyggerier, hvor I endnu ikke har lagt jer fast på en rengøringsløsning. Her hjælper vi med at udarbejde en rengøringsstrategi for jeres bygninger, som kan være klar allerede inden, byggeriet står færdigt.

Udvalgt case

Fast kontrol sikrer Metropol kvalitet i rengøringen

Sådan foregår en ServiceAnalyse

1. Grundig gennemgang

Efter et opstartsmøde gennemgår vi jeres rengøringsydelser efter jeres ønsker og behov. Vi indsamler informationer om jeres virksomhed eller organisation og gennemgår jeres nuværende ordninger og kontrakter. Og vi vurderer kvaliteten af det udførte arbejde og holder det op imod omkostningerne.

2. Solidt beslutningsgrundlag

Det hele munder ud i en overskuelig rapport, der opvejer fordele og ulemper ved at bevare serviceydelserne i eget regi kontra udlicitering. Rapporten viser også omkostningerne ved begge løsninger set over en 3-årig periode. Dermed får I det store overblik og et kvalificeret beslutningsgrundlag for eventuelle forandringer.

3. Konkrete forbedringsforslag

I det fremadrettede perspektiv indeholder rapporten konkrete forslag og anbefalinger til, hvordan I kan optimere jeres serviceydelser og få mere eller bedre service for pengene – eller fastholde den eksisterende service for færre penge. Hvert forslag indeholder en grundig beskrivelse af de tilhørende konsekvenser, både økonomisk og organisatorisk.

Beslutningsgrundlag – og hvad så?

Hvis I vælger at udlicitere serviceydelser, vil vi ofte anbefale, at I gennemfører et EU-udbud. Vælger I at beholde serviceydelserne i eget regi, anbefaler vi typisk, at I optimerer dem. I begge tilfælde kan I benytte jer af vores rådgivning og ekspertise og sikre, at opgaven gennemføres bedst muligt i forhold til både de juridiske, kommercielle og menneskelige aspekter.

Læs mere om vores koncepter ServiceUdbud og ServiceOptimering.

 

Træf beslutninger på et sikkert grundlag med ServiceAnalyse. Få 1 times uforpligtende sparring og hør, hvordan vi kan hjælpe jer.
Kontakt os

Læs mere om Servicemægleren

Når en kontrakt om rengøringsydelser lige er underskrevet, har leverandøren ofte fuld fokus på at levere det aftalte. Men når dagligdagen melder sig, er det ikke ualmindeligt, at kvalitetsniveauet stille og roligt daler. Læs hvordan vi kan hjælpe med at I altid får det, I betaler for.

Med ServiceTjek kan vi hjælpe jer med at sikre, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.

Når vi taler med vores kunder, møder vi dem ofte på mange forskellige niveauer i deres virksomhed eller organisation – lige fra servicepersonalet og eksterne leverandører til mellemledere og direktører. Derfor er klar og nærværende kommunikation en vigtig del af vores job.

ServiceSupport
Med ServiceSupport slipper du for at håndtere klager over rengøringen. Du og dine kollegaer kan let og enkelt indberette observerede fejl og mangler, og vi sørger for, at der bliver taget action for udbedringen af fejlene.
ServiceAnalyse
Overvejer I at udlicitere jeres rengøring? Med ServiceAnalyse får I et klart billede af, om det kan betale sig. Vi gennemgår jeres serviceydelser, vurderer kvaliteten og giver jer et solidt beslutningsgrundlag.
ServiceUdbud
Et udbud er en omfattende proces, der kræver tid, erfaring og dyb faglig indsigt i både serviceydelserne og den komplekse lovgivning. Med ServiceUdbud sikrer vi, at I kommer optimalt igennem hele udbudsforløbet.
ServiceTjek
Med ServiceTjek sikrer vi, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.
Bliv klogere
Luk
Play Video Close Video
På 2 min.Videoen

På under 2 minutter fortæller vi dig, hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.

Fik du set vores video?

På under 2 minutter fortæller vi dig hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.