Del:

Kontakt

Mød teamet bag servicemægleren

Grundlægger og indehaver af Servicemægleren, der som medlem af bestyrelsen sørger for de overordnede retningslinjer for virksomheden.
Poul Brøndum
Indehaver
4085 1498
Mads Brøndum
adm. Direktør
6048 0203
Markedsdirektør (Cand.merc.jur) med ansvar for kunder, salg, udvikling samt løbende rådgivning.
Emil Meldgaard
Markedsdirektør
2096 4798
Driftsdirektør (Cand.jur) med ansvar for medarbejdere, planlægning, processor samt drift af ServiceUdbud og ServiceTjek.
Asger Meller Gram-Hansen
Driftsdirektør
4119 5098
Mia Christiansen
Teamleder
50 70 14 98
Sekretær for vores udbudsjurister og er administrativ medarbejder på kontoret. Jeanette skaber med sin erfaring struktur og gennemsigtighed i virksomhedens arbejdsprocesser.
Jeanette Kjær Have
Sekretær
HR ansvarlig med 20 års erfaring indenfor servicebranchen, som står for Servicemæglerens overordnede økonomi, løn og interne opgaver.
Lene Petersen
Adm. / HR
2092 1498
Mathias Ræbild Kjemtrup
Stud.Jur
70 20 80 60
Kvalitetskonsulent med 7 års erfaring indenfor området, som sikrer vores kunder den aftalte service med faglig ekspertise og kontroller af leverandørernes opgaver.
Heidi Bernthsen
Kvalitetskonsulent
4111 3101
Kvalitetskonsulent der tjekker leverandørernes service opgaver, og dermed sikrer kvaliteten af disse i tæt dialog med kunderne.
Per B. Petersen
Kvalitetskonsulent
4062 4802
Minh Thuan
Kvalitetskonsulent
22 50 44 80
Anett Anika Due
Kvalitetskonsulent
41 14 70 77
Rikke Svendsen
Fagspecialist
2214 1498
Birger Lerskov Jensen
Kvalitetskonsulent
Lene Christiansen
Kvalitetskonsulent

Læs mere om Servicemægleren

Med ServiceTjek kan vi hjælpe jer med at sikre, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.

Når en kontrakt om rengøringsydelser lige er underskrevet, har leverandøren ofte fuld fokus på at levere det aftalte. Men når dagligdagen melder sig, er det ikke ualmindeligt, at kvalitetsniveauet stille og roligt daler. Læs hvordan vi kan hjælpe med at I altid får det, I betaler for.

Når vi taler med vores kunder, møder vi dem ofte på mange forskellige niveauer i deres virksomhed eller organisation – lige fra servicepersonalet og eksterne leverandører til mellemledere og direktører. Derfor er klar og nærværende kommunikation en vigtig del af vores job.

ServiceSupport
Med ServiceSupport slipper du for at håndtere klager over rengøringen. Du og dine kollegaer kan let og enkelt indberette observerede fejl og mangler, og vi sørger for, at der bliver taget action for udbedringen af fejlene.
ServiceAnalyse
Overvejer I at udlicitere jeres rengøring? Med ServiceAnalyse får I et klart billede af, om det kan betale sig. Vi gennemgår jeres serviceydelser, vurderer kvaliteten og giver jer et solidt beslutningsgrundlag.
ServiceUdbud
Et udbud er en omfattende proces, der kræver tid, erfaring og dyb faglig indsigt i både serviceydelserne og den komplekse lovgivning. Med ServiceUdbud sikrer vi, at I kommer optimalt igennem hele udbudsforløbet.
ServiceTjek
Med ServiceTjek sikrer vi, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.
Bliv klogere
Luk
Play Video Close Video
På 2 min.Videoen

På under 2 minutter fortæller vi dig, hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.

Fik du set vores video?

På under 2 minutter fortæller vi dig hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.